- USZKODZONA PRZESYŁKA
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, zaleca się przyjęcie paczki od kuriera po uprzednim
jej otwarciu w obecności kuriera. W razie konieczności, warto sporządzić protokół szkody z kurierem. W
ciągu 14 dni roboczych Sprzedawca zobowiązuje się do ponownego wysłania zamówienia bez
dodatkowych kosztów lub zwrócenia pieniędzy. Niestety, jeśli uszkodzenia zostaną zauważone po
opuszczeniu kuriera, reklamacja nie będzie mogła zostać uznana.
2. REKLAMACJA
W przypadku wykrycia wad technicznych w dostarczonym produkcie, takich jak nieodpowiedni rozmiar,
nieprawidłowy kadr lub materiał, bądź brakujące elementy zamówienia prosimy o zgłoszenie uwag na
adres email: kontakt@decodazzle.pl
W ciągu 14 dni roboczych Sprzedawca podejmie działania naprawcze, polegające na bezpłatnym
ponownym wysłaniu zamówienia lub zwrocie środków.
UWAGA
Warto zauważyć, że różnice kolorystyczne wynikające z różnic w odwzorowaniu kolorów przez monitory
komputerowe nie kwalifikują się jako wady techniczne.
3. ZWROTY
Klient ma do wyboru trzy opcje zwrotu: otrzymanie poprawionego zamówienia z uwzględnieniem
wskazówek, realizację nowego zamówienia za tę samą cenę lub zwrot pieniędzy.
Towary, dla których konsument podał specyfikację, na przykład wymiary fototapety lub rozmiar tkaniny
nie podlegają zwrotowi.
Aby skorzystać z prawa do zwrotu, prosimy o kontakt ze Sprzedawcą na adres email:
kontakt@decodazzle.pl
Zgłoszenie reklamacji lub zwrotu
Podaj adres e-mail użyty podczas zakupu oraz numer zamówienia.